Sciences Fair 2017

De 8h00 à 19h00
Faculté des sciences - Campus des sciences et technologies
Organisateurs

A l’occasion de son 20ème anniversaire, et sous le haut patronage de son excellence le Ministre de l’éducation nationale et de l’enseignement supérieur, la Faculté des sciences de l’Université Saint-Joseph de Beyrouth organise, en partenariat avec la Faculté des sciences de l’éducation, la « Foire des sciences ». Les élèves des classes cinquième à terminale sont invités à présenter des projets scientifiques innovateurs relevant des domaines Sciences, Technologies et Mathématiques, et répondant au slogan Innover pour demain. ------------------------------------------------------------------------------------------ As part of the festivities to celebrate its twentieth anniversary, and under the high patronage of his Excellency the Minister of Education and Higher Education, the Faculty of sciences at Saint-Joseph University of Beirut organizes a Science Fair, in partnership with the Faculty of the educational sciences. Students from grades 7 to senior classes are invited to submit innovative projects in the fields of Sciences, Technologies, and Mathematics, and responding to the slogan of the fair Innovate for tomorrow.